reede, 17. august 2007

Mis on kirjandus?

Leid tänasest kirikulehest(Kirkonseutu, tasuta leht, mis postkastist sisse libiseb):just lugeja ja teose ainulaadses suhtes asetseb see, mida nimetame kirjanduseks. (Juuri lukijan ja kirjan ainutlaatuisessa suhteessa asuu se, mitä kutsumme kirjallisuudeksi.)

2 kommentaari:

joanamari ütles ...

kuhu kadunud oled kullakene

joanamari ütles ...

kallis renna
ma ei taha, et mu hingevalu või hõiskeid hakataks kuskil mõnitama või halvustama
ma ei taha,et keegi teeks maha
mu ehtsad tunded, mis olen pannud kirja
ma ei taha, et et keegi paha
võiks kallata solgiga üle mu südame valu või sügavad hingevärinad
ja seepärast ei taha
ma anda välja luulekogu
mul on oma luulekogu
mis käib käest kätte
koos mu maalide ja ja joonistustega
mul on oma luule kogu
mis käib sõbra käest sõbra kätte
tuled Eestisse
saaad Sinagi teda katsuda